Erkek Arayan Dul Bayan Cep Telefon Numaraları

Dul BAyan Cep Telefon ve Whatsapp Numarası Arıyorum Diyenler Yazsın

Merhaba arkadaşlar erkek arayan dul bayan cep telefon numaraları kategorisinde ben de yer almak istedim. İsmim Çiğdem. Erkek arayan dul bayanlar arasında ben de varım.32 yaşındayım. Ama yaşımı göstermiyorum. Çünkü her zaman spor yapıyorum ve kendime iyi bakıyorum. Çok su içiyorum. Yani kısacası sağlığıma dikkat ediyorum. Ben güzel olduğumu düşünüyorum. Tabii ki herkesin güzellik anlayışı farklıdır. Ama etrafımdaki arkadaşlarım ve akrabalarım benim her zaman güzel olduğumu söylersin. Aynaya baktığımda ben de zaten kendimi güzel görüyorum.

Burada olma sebebim çok yalnızlık hissediyor olmandır. Neden senin kadar güzel bir kadın burada? Sen buralarda ne geziyorsun? Gibi SORULAR sormayın. Sonuç olarak burası bir arkadaşlık sitesi. Ayrıca arkadaş arayan dul bayanlar odası olarak kullanılıyor. Ben de burada kendime sohbet edecek konuşacak arkadaş olacak ya da sevgili olacak birilerini bulabilirim diye düşündüm. Bu yüzden buradayım.!

Mesaj gönderen arkadaşlar arasından bir tanesini illaki beğenirim diye düşünüyorum. WhatsApp üzerinden görüntülü canlı ve anlık olarak konuşmak için öncelikle bana mesaj göndermeniz gerekiyor ve kendinizi tanıtmanız gerekiyor. Biliyorsunuz ki Türkiye’de dul bir kadın olmak çok zor. Her ne kadar özgürlüğünüzü elinize almış olsanız bile, insanların dedikodusu ile baş edemiyorsunuz. İşte dul kalmak böyle bir şey arkadaşlar. Yeni aşklara, yeni sevgilere gel kendimi açmak için geldim.

Ancak, erkek arkadaşım olacak şahısta bazı kriterlere önem gösteririm. Arkadaş arayan dul bayanlar ile ilgili biliyorsunuz ki Türkiye’de çok fazla İyi şeyler söylenmiyor. Ama bana soracak olursanız ben böyle düşünmüyorum. Sonuç olarak artık mektup ya da telgraf göndermek gibi bir şey yok. İnsanlar artık internet mecrasını kullanarak her işini çözüyor. Ben de erkek arkadaşımı bulmak için buraya geldim ne var ki bunda? Beni Yadırgayanlar, beni sorgulayanlar benim dedikodumu yapanlar önce bir dönüp kendi hayatlarına baksınlar lütfen.!

Erkek arayan yalnız, türbanlı ve dul zengin bayan cep telefon numaraları

SELAM arkadaşlar ben İzmir’de yalnız başına yaşayan türbanlı ve dul bir bayanım. Ekonomik olarak hiçbir problemim yok. Yani zengin dul bir kadınım. Neden zengin olduğunu söylüyorsun? Şımarık bir kadın mısın? Gibi şeyler sormayın. Ekonomik durumunun iyi olduğunu şu nedenle söylüyorum hemen anlatayım….

İlk olarak erkek arkadaşımın çalışmasına gerek yok. Neden diye soracak olursanız çünkü ben onun bütün zamanını bana ayırmasını ve ben de ilgilenmesini istiyorum. Sonuç olarak ben hayatın sillesini yemiş, feleğin çemberinden geçmiş bir kadınım. Daha önce evlilik yaptım. Ama artık evlenmek gibi bir niyetim yok. Allah’a şükürler olsun bir şekilde çalıştım çabaladım ve kendi gelirimi elde ediyorum.

Benim şu anda tek istediğim bana gerçekten önem gösterecek, gerçek aşkı ve gerçek sevgiyi yaşatabilecek bir erkek arkadaş bulmak. Erkek arkadaş arayan dul bayanların telefon numaraları konusunda araştırma yapan arkadaşlar bana mesaj gönderebilirler. Önce karşılıklı olarak sohbet edelim. Daha sonra cep telefon numaramı veririm görüntülü sohbet etme şansına da sahip olabiliriz. Oldukça sakin bir ses tonu na sahibim.

Uzun boyluyum ve fiziğim çok güzel. Bakışlarımla etkilemeyeceğim neredeyse hiçbir insan yok. Çünkü ayıptır söylemesi gözlerim çok güzel. Yani kısacası Beni beğeneceğinizden hiç şüphem yok. Oldukça saf ve doğal bir güzelliğin var. Öyle başkaları gibi estetik yaptırmadım yani çakma değilim. Gayet bakımlı bir insanım. Etrafımdaki arkadaşlarımdan ve akrabalarımdan bana çok fazla evlilik teklifi gelse de, ben kabul etmiyorum. Çünkü internetten bulmak istiyorum. Uzun bir süre zaten evlenmek gibi bir niyetim yok. Önce biraz erkek arkadaşımla yani sevgilimle hayatın tadını çıkarmak istiyorum.

Editörün mesajı;

Sevgili arkadaşlar sitemizde İstanbul Ankara İzmir bursa Konya Antalya Gaziantep Diyarbakır ve Adana gibi büyük şehirler ve bunların yanı sıra ülkemizin tüm ilçelerinden erkek arkadaş arayan dul bayanlar bulunuyor. Aynı şekilde boşanmış kadınlar ve koca arayan bayanlar da bulunuyor. Doğal olarak insanların iletişim sağlayabilmesi için bir şekilde görüşebilmesi ya da sohbet edebilmesi gerekiyor. Bizler, kullanıcılarımızdan herhangi bir ücret talep etmeden onların gerçek aşkı ve gerçek sevgiyi elde edebilmeleri, yeni arkadaşlıklara, yeni aşklara ve sevgilere gel kendini açabilmeleri için aracı olmak istiyoruz.

Bu nedenle; sitemiz içerisinde erkek arayan dul bayanların cep telefonu ve WhatsApp sohbet numaraları, erkek arayan dul ve olgun ve zengin kadınların Twitter Instagram ve Facebook adresleri, erkek arayan dul bayan cep tel no, erkek arayan yalnız dul kadın numarası, erkek arayan dul kadınlarla WhatsApp görüntülü sohbet, erkek arayan dul kadınların WhatsApp numaraları gibi bir çok aramanızı da sonuç veriyoruz. Dünyanın ya da Türkiye’nin neresinde olursanız olun, ne şartlar altında olursanız olun kendi kriterlerinize uygun bayan arkadaş ve kız arkadaş ve erkek arkadaş bulma olasılığınızın burada çok yüksek olduğunu lütfen unutmayın.

8 Kişi “Erkek Arayan Dul Bayan Cep Telefon Numaraları

Hakkında Yorum Yaptı.!

  1. Ben 30 yaşındayım bekarım kendine güvenen bayanlarla tanışmak istiyorum WhatsApp numaram bu sıfır beş yüz otuz dört sekiz yüz elli elli bir altmış üç dul bekar olması önemli değildir

  2. Merhaba hanım efendi iyi günler ben yilmaz tokatta yaşıyorum emekli öğretmenim. Boy 1.67 kilo 65 esmerim.doğayı denizi hayvanları ve insanlara yardım etmeyi severim.sevgiye susadım. Ben el el kol kola gezmek seyahat etmek ve eğlenmek istiyorum. Karşılıklı saygı ve sevgi çerçevesinde tanışmak görüşmek isterim.ben ilk etapta sevgili ve bir dost istiyorum. Ben 56 yasindayim .uygun olursa mesajını bekliyorum. Selam sevgi ve saygılarımı sunuyorum. [email protected]

  3. Merhaba ben istanbul da yım ben gızlı istiyorum çok şey konuşmak istiyorum insan yüz yüze gelmeden hiç bir şey değil

  4. Selam Çiğdem hanım adım Şefik 26 yıl evliliğimin bitme sebebi eşim in sorumsuzluğu oyüzden ben para değilde gerçek anlamda sevgiyi aramaktayım sizinde durumununz iyi olduğuna göre beni bitirme şansınız yok yani ben asla bu günüme kadar 1 tl dahi bir kadından ne aldım neden isteyecek karekterim oldu dul olmak kötü birşey değildir asla olamaz ne zaman dul biriini bilsem hep yarımcı olmuşumdur tabiki herşeyi sekse bağlamamak çok önemli ben saygı duyarım buna her insan güvende hissedebileceği birine mutlak ihtiyaç duyar her iki tarafında dostluk yapması sadece ona güvenmesi herşey de sadakat sırları paylaşabilmek yani birbirini tamamlamak çok daha önemli mertçe sormak cevap almak yalansız dürüstçe iki taraf içinde idealdir ve sonsuz bir inançla o insana güvenmek saygı duymak bu devirde imkansız gibi görünsede bazen şans size güler sadece denemek gerek anlamak emin olmak gerek ben abanta 10 km mesafedeyim çiftlkte yaşıyorum bende sizin gibi dört yıldır güven konusunda endişeliiyim çünki biriyle bereber olduğumda sahiplenmek için saçma sapan şeylere kalkışıyor çocuk yapmaya çabalıyor benim derdim dürüstçe saygıyla güvenle birliktelik kaliteli olmalı insan anlayışlı sizde buna müsaitsiniz kafalarımız bir umarım tanışıırı

  5. Merhaba ben sana Gmail’in bakacağım oraya numaranı yollar mısın mesaj atar mısın ya da ararım 553 647 33 63

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir